OORKKAAA

Igår när jag tittade på debatten på tv4 och andra debatter tycker jag att de rödgröna bara har klagat och hackat ner på alliansen. Istället för att förklara vad de vill, har de nästan bara klagat och sagt vad alliansen gjort fel under de år de varit i regeringen. Tycker de ska ta och skärpa sej och säga vad de vill.
Dessutom är jag bara så trött på all politik just nu, ooorkar inte. Tur att det snart är val så man slipper höra allt detta. Jag vet att många tycker att vi ungdomar ska bry oss mer, men det är ju svårt om det inte är intressant och det inte berör mej. Tycker att de ska börja skriva mer lättare också. Jag vet att de på sina hemsidor har lättlästa texter, men där får man ju inte en helhet vad de vill. Tycker bara att de ska göra så att vi ungdomar kan förstå bättre och så.
GOOODBAAAJS;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0